ІCТОРИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ!

ОГОЛОШЕННЯ


Blue333 

50

Відкриті заняття викладачів історичного факультету

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

На історичному факультеті, згідно з графіком, відбулися відкриті заняття викладачів факультету. 22 квітня на ІІІ-ому курсі історичного факультету УДПУ імені Павли Тичини завідувач кафедри історії України Рогожа Марія Миколаївна прочитала відкриту лекцію на тему: «Спроба трансформації Системи (Україна після Сталіна).

36
Визначальною думкою в ході лекції була теза про новий етап в історії радянського тоталітаризму – найдосконалішого у своїй ви рафінованій жорстокості. Було підкреслено, що саме з ХХ з’їзду КПРС розпочався поступовий, розтягнутий на десятиліття розклад радянського тоталітаризму. Розкриті зигзаги десталінізації і лібералізації, що ніяк не гарантували Україні «відлиги», спроби реформування народного господарства, здобутки і провали соціальної політики.

35
26 квітня 2016 року відбулося відкрите семінарське заняття доцента кафедри історії культури та методики навчання гуманітарних дисциплін Возної Зої Олександрівни з дисципліни «Теорія і методика навчання суспільствознавства» на тему: «Підготовка учителя до уроку суспільствознавства» для студентів 31 групи історичного факультету.

37 
  Під час заняття студенти показали високий рівень теоретичної та практичної підготовки, що уможливило реалізацію дидактичної мети семінару. Заняття відповідало вимогам контекстного навчання. Провідною була квазіпрофесійна діяльність, спрямована на моделювання студентами педагогічних ситуацій та формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів.  
  28 квітня відбулося відкрите семінарське заняття викладача кафедри історії України Кукурузи Антоніни Василівни з дисципліни «Історія України з найдавніших часів до кінця XVIIIст.» для студентів 12 групи історичного факультету на тему: «Відсіч турецько-татарської агресії і боротьба за визволення південних українських земель в останній чверті XVIIст.».
 Студенти активно обговорювали питання плану заняття, використовували історичні атласи, мультимедійну презентацію. На початку заняття було проведено тестове опитування, що дало змогу оцінити підготовленість усієї групи. Крім того, після відповіді кожного студента викладач підсумовувала та коректувала правильність відповіді, що давало можливість студентам не тільки узагальнити матеріал, але й виділити для себе основне та найважливіше. Проведене відкрите заняття відповідало темі робочої програми курси. По завершенні семінару усі студенти отримали відповідні бали.

38